Czy mogę zmienić złożone zamówienie (data lub adres dostawy/ miejsce odbioru)?

  • Jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana, można zmienić datę dostawy. W tym celu należy skontaktować się z nami pod numerami:
    22 310 63 01 lub 22 310 63 03.
  • Jeśli przesyłka nie została jeszcze spakowana i nadana, można zmienić adres dostawy kurierem. W tym celu należy skontaktować się z nami pod numerami:
    22 310 63 01 lub 22 310 63 03.
  • Jeśli zdążyliśmy już nadać paczkę , w celu przekierowania przesyłki należy kontaktować się z infolinią:
    DHL pod numerem: 42 634 53 45.
    Inpost pod numerem +48 722 444 000, +48 746 600 000
  • Jeśli paczka nie została jeszcze spakowana i nadana, można zmienić punkt odbioru Orlen Paczki/ Paczkomatu InPost, kontaktując się z nami pod numerem:
    22 310 63 01 lub 22 310 63 03.
  • Jeśli paczka została nadana, nie można jej przekierować - Dotyczy OrlenPaczka  / Inpost