DOTYCZĄCE PRODUKTÓW:
Asortyment sklepu internetowego jest zawężony do wybranych produktów Piekarni Cukierni Putka. W ofercie sklepu internetowego dostępne są produkty, które np. nie ulegną uszkodzeniu w transporcie oraz o dacie przydatności adekwatnej do wysyłki.
Asortyment sklepu internetowego jest weryfikowany na bieżąco i może zdarzyć się, że produkcja pewnych produktów zostanie czasowo wstrzymana. Asortyment sklepu internetowego zmienia się sezonowo.
PRODUKT AKTUALNIE NIEDOSTĘPNY – taki opis pojawia się pod produktem chwilowo wycofanym z oferty online np. z uwagi na jego sezonowość.
Torty nie są dostępne w sklepie online. Można zamówić tort korzystając z konfiguratora, ale wyłącznie z odbiorem osobistym w jednej z naszych piekarni stacjonarnych.
Możesz zamówić w jednej paczce wypieki tradycyjne oraz bezglutenowe. Produkty bezglutenowe powstają i są pakowane na osobnej linii produkcyjnej. Szczelne opakowanie produktów bezglutenowych pozwala złożyć zamówienie dla całej rodziny w jednej paczce.
Pieczywo wypiekamy tego samego dnia popołudniu/ wieczorem, aby spakować je po wystygnięciu. Dzięki temu przesyłka dotrze świeża następnego dnia. Data ważności liczona jest od dnia dostawy, gdyż pieczywo jest po kilku godzinach od wypieczenia u Klienta.
W trosce o najwyższą jakość naszego pieczywa, standardowo nie kroimy pieczywa niekrojonego przed wysyłką – chcemy, aby dotarło do Państwa świeże, chrupiące i w jak najlepszym stanie.
Wyjątkiem jest Chleb Probody, który na życzenie możemy pokroić. W takim przypadku prosimy o dodanie odpowiedniej informacji w polu „Uwagi” podczas składania zamówienia.
Dziękujemy za zrozumienie i zaufanie!
DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ:
Realizujemy wyłącznie opłacone zamówienia, zatem jeśli pomylone zamówienie nie zostało opłacone, prosimy złożyć je ponownie. Jeśli jednak zamówienie zostało opłacone, prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego pod numerami: 22 310 63 01 lub 22 310 63 03.
Prosimy o kontakt mailowy pod adresem reklamacje@putka.pl (podając numer zamówienia, należy opisać powód reklamacji oraz zamieścić zdjęcie reklamowanego produktu).
Jeśli potrzebujesz pomocy, zadzwoń: 22 310 63 01 lub 22 310 63 03
W powyższej sytuacji prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego pod numerami: 22 310 63 01 lub 22 310 63 03.
Skontaktujesz się z nami od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:30.
Putka Online proponuje następujące formy płatności:
Jeśli paczka nie dotarła we wskazanym w zamówieniu terminie, prosimy o kontakt ze sklepem internetowym Putka Online.
Jeśli paczka dotarła niekompletna bądź z niewłaściwym składem, prosimy o kontakt ze sklepem internetowym Putka Online, w celu omówienia kolejnych kroków.
Kontakt do sklepu internetowego to:
22 310 63 01
22 310 63 03
Mail: sklep@putka.pl
Tak, otrzymasz informację o nadaniu paczki. Przewoźnik poinformuje Cię mailowo o nadaniu paczki. Paczkę możesz śledzić:
https://sprawdz.dhl.com.pl/
https://www.orlenpaczka.pl/sledz-paczke/
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Kontakt do przewoźników:
DHL Parcel
+48 426345345
Poniedziałek-piątek w godz: 7:00 - 20:00,
sobota: 8:00 - 16:00.
ORLEN Paczka
22 33 33 999
Poniedziałek- piątek w godz 7:00 do 20:00.
InPost Infolinia
+48 722 444 000
+48 746 600 000
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00
Data dostawy to data otrzymania przesyłki przez Klienta. Zamówienie kompletujemy i pakujemy wieczorem, dzień przed datą dostawy (po wypieczeniu i wystudzeniu produktu).
Jeśli chcesz cieszyć się świeżym pieczywem kolejnego dnia od zamówienia, zamów i opłać je do godziny 14. Wybierz datę dostawy na kolejny dzień i czekaj na kuriera.
Oczywiście! Dodaj ulubione produkty do koszyka, następnie przejdź do koszyka i wybierz datę oraz formę dostawy, a w kolejnym kroku zaznacz POPROSZĘ O FAKTURĘ. Nie zapomnij o uzupełnieniu danych.