Najczęściej zadawane pytania

DOTYCZĄCE PRODUKTÓW:

Asortyment sklepu internetowego jest zawężony do wybranych produktów Piekarni Cukierni Putka. W ofercie sklepu internetowego dostępne są produkty, które np. nie ulegną uszkodzeniu w transporcie oraz o dacie przydatności adekwatnej do wysyłki.

Asortyment sklepu internetowego jest weryfikowany na bieżąco i może zdarzyć się, że produkcja pewnych produktów zostanie czasowo wstrzymana. Asortyment sklepu internetowego zmienia się sezonowo.

PRODUKT AKTUALNIE NIEDOSTĘPNY – taki opis pojawia się pod produktem chwilowo wycofanym z oferty online np. z uwagi na jego sezonowość.

Torty nie są dostępne w sklepie online. Można zamówić tort korzystając z konfiguratora, ale wyłącznie z odbiorem osobistym w jednej z naszych piekarni stacjonarnych.

Możesz zamówić w jednej paczce wypieki tradycyjne oraz bezglutenowe. Produkty bezglutenowe powstają i są pakowane na osobnej linii produkcyjnej. Szczelne opakowanie produktów bezglutenowych pozwala złożyć zamówienie dla całej rodziny w jednej paczce.

Pieczywo wypiekamy tego samego dnia popołudniu/ wieczorem, aby spakować je po wystygnięciu. Dzięki temu przesyłka dotrze świeża następnego dnia. Data ważności liczona jest od dnia dostawy, gdyż pieczywo jest po kilku godzinach od wypieczenia u Klienta.

W trosce o najwyższą jakość naszego pieczywa, standardowo nie kroimy pieczywa niekrojonego przed wysyłką – chcemy, aby dotarło do Państwa świeże, chrupiące i w jak najlepszym stanie.

Wyjątkiem jest Chleb Probody, który na życzenie możemy pokroić. W takim przypadku prosimy o dodanie odpowiedniej informacji w polu „Uwagi” podczas składania zamówienia.

Dziękujemy za zrozumienie i zaufanie!


DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ:

Realizujemy wyłącznie opłacone zamówienia, zatem jeśli pomylone zamówienie nie zostało opłacone, prosimy złożyć je ponownie. Jeśli jednak zamówienie zostało opłacone, prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego pod numerami: 22 310 63 01 lub 22 310 63 03.

Prosimy o kontakt mailowy pod adresem reklamacje@putka.pl (podając numer zamówienia, należy opisać powód reklamacji oraz zamieścić zdjęcie reklamowanego produktu).

Jeśli potrzebujesz pomocy, zadzwoń: 22 310 63 01  lub 22 310 63 03

W powyższej sytuacji prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego pod numerami: 22 310 63 01 lub 22 310 63 03.

Skontaktujesz się z nami od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:30.

Putka Online proponuje następujące formy płatności:

  • PayU (BLIK, PayPo-opcja nieaktywna, Twisto) -potwierdzenie płatności wysyła operator
  •  iMoje (BLIK, przekierowanie do banków, karta kredytowa VISA lub Mastercard, GooglePay)- potwierdzenie płatności wysyła operator
  • Przelew tradycyjny, wysyłamy maila  potwierdzającego transakcję po tym jak bank ją zaksięguje.

Jeśli paczka nie dotarła we wskazanym w zamówieniu terminie, prosimy o kontakt ze sklepem internetowym Putka Online.

Jeśli paczka dotarła niekompletna bądź z niewłaściwym składem, prosimy o kontakt ze sklepem internetowym Putka Online, w celu omówienia kolejnych kroków.

Kontakt do sklepu internetowego to:

22 310 63 01

22 310 63 03

Mail: sklep@putka.pl

Tak, otrzymasz informację o nadaniu paczki. Przewoźnik poinformuje Cię mailowo o nadaniu paczki. Paczkę możesz śledzić:

https://sprawdz.dhl.com.pl/
https://www.orlenpaczka.pl/sledz-paczke/
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Kontakt do przewoźników:

DHL Parcel
+48 426345345
Poniedziałek-piątek w godz: 7:00 - 20:00,
sobota: 8:00 - 16:00.

ORLEN Paczka 
22 33 33 999
Poniedziałek- piątek w godz 7:00 do 20:00.

InPost Infolinia
+48 722 444 000
+48 746 600 000
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00

  • Jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana, można zmienić datę dostawy. W tym celu należy skontaktować się z nami pod numerami:
    22 310 63 01 lub 22 310 63 03.
  • Jeśli przesyłka nie została jeszcze spakowana i nadana, można zmienić adres dostawy kurierem. W tym celu należy skontaktować się z nami pod numerami:
    22 310 63 01 lub 22 310 63 03.
  • Jeśli zdążyliśmy już nadać paczkę , w celu przekierowania przesyłki należy kontaktować się z infolinią:
    DHL pod numerem: 42 634 53 45.
    Inpost pod numerem +48 722 444 000, +48 746 600 000
  • Jeśli paczka nie została jeszcze spakowana i nadana, można zmienić punkt odbioru Orlen Paczki/ Paczkomatu InPost, kontaktując się z nami pod numerem:
    22 310 63 01 lub 22 310 63 03.
  • Jeśli paczka została nadana, nie można jej przekierować - Dotyczy OrlenPaczka  / Inpost

 

Data dostawy to data otrzymania przesyłki przez Klienta. Zamówienie kompletujemy i pakujemy wieczorem, dzień przed datą dostawy (po wypieczeniu i wystudzeniu produktu).

Jeśli chcesz cieszyć się świeżym pieczywem kolejnego dnia od zamówienia, zamów i opłać je do godziny 14. Wybierz datę dostawy na kolejny dzień i czekaj na kuriera.

Oczywiście! Dodaj ulubione produkty do koszyka, następnie przejdź do koszyka i wybierz datę oraz formę dostawy, a w kolejnym kroku zaznacz POPROSZĘ O FAKTURĘ. Nie zapomnij o uzupełnieniu danych.