Zamówienie możesz złożyć będąc zalogowanym użytkownikiem lub bez zakładania konta. Dodaj swoje ulubione produkty do koszyka (ułatwieniem będzie boczne menu z kategoriami produktów ), następnie przejdź do koszyka, wybierz datę i formę dostawy, uzupełnij dane do wysyłki, opłać zamówienie i czekaj na świeże pieczywo.
Asortyment sklepu internetowego jest weryfikowany na bieżąco i może zdarzyć się, że produkcja pewnych produktów zostanie czasowo wstrzymana. Asortyment sklepu internetowego zmienia się sezonowo.
PRODUKT AKTUALNIE NIEDOSTĘPNY – taki opis pojawia się pod produktem chwilowo wycofanym z oferty online np. z uwagi na jego sezonowość.
Torty nie są dostępne w sklepie online. Można zamówić tort korzystając z konfiguratora, ale wyłącznie z odbiorem osobistym w jednej z naszych piekarni stacjonarnych.
Możesz zamówić w jednej paczce wypieki tradycyjne oraz bezglutenowe. Produkty bezglutenowe powstają i są pakowane na osobnej linii produkcyjnej. Szczelne opakowanie produktów bezglutenowych pozwala złożyć zamówienie dla całej rodziny w jednej paczce.
Każdy produkt opisujemy, podajemy skład oraz wartości odżywcze na naszej stronie internetowej oraz na karcie produktu w sklepie internetowym.
Nasze produkty mają zapisaną datę przydatności w opisie. Pieczywo wypiekamy tego samego dnia popołudniu/ wieczorem, aby spakować je po wystygnięciu. Dzięki temu przesyłka dotrze świeża następnego dnia. Data ważności liczona jest od dnia dostawy, gdyż pieczywo jest po kilku godzinach od wypieczenia u Klienta.
W naszym sklepie internetowym dostępne jest pieczywo krojone. W przypadku zapotrzebowania na pieczywo krojone, prosimy o wybór takiej pozycji z oferty. Nie kroimy pieczywa na życzenie Klienta.
Realizujemy wyłącznie opłacone zamówienia, zatem jeśli pomylone zamówienie nie zostało opłacone, prosimy złożyć je ponownie. Jeśli jednak zamówienie zostało opłacone, prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego pod numerami: 22 310 63 01 lub 22 310 63 03.
Prosimy o kontakt mailowy pod adresem reklamacje@putka.pl (podając numer zamówienia, należy opisać powód reklamacji oraz zamieścić zdjęcie reklamowanego produktu). Jeśli potrzebujesz pomocy, zadzwoń: 22 310 63 01 lub 22 310 63 03
W powyższych sytuacjach prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego pod numerami: 22 310 63 01 lub 22 310 63 03. Skontaktujesz się z nami od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:30
Putka Online proponuje następujące formy płatności: PayU (BLIK, PayPo, Twisto) oraz iMoje (BLIK, przekierowanie do banków, karta kredytowa VISA lub Mastercard, GooglePay).
Potwierdzenie płatności wysyła operator płatności. W przypadku wybrania przelewu tradycyjnego, prosimy o kontakt ze sklepem internetowym, w celu potwierdzenia płatności. W przypadku negatywnej weryfikacji płatności informację prześle operator płatności.
Nie realizujemy zamówień za pobraniem. Tym samym nie wysyłamy zamówień opłacanych przy odbiorze.
Jeśli paczka nie dotarła we wskazanym w zamówieniu terminie, prosimy o kontakt ze sklepem internetowym Putka Online.
Jeśli paczka dotarła niekompletna bądź z niewłaściwym składem, prosimy o kontakt ze sklepem internetowym Putka Online, w celu omówienia kolejnych kroków.
Kontakt do sklepu internetowego to:
22 310 63 01
22 310 63 03
Mail: sklep@putka.pl
Tak, otrzymasz informację o nadaniu paczki. Przewoźnik poinformuje Cię mailowo o nadaniu paczki. Paczkę możesz śledzić:
https://sprawdz.dhl.com.pl/
https://www.orlenpaczka.pl/sledz-paczke/
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Kontakt do przewoźników:
DHL
+48 426345345 Numer telefonu DHL Parcel
https://www.dhl.com/pl-pl/home/customer-service.html
Orlen Paczka
22 33 33 999
(koszt połączenia wg stawki operatora)
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 20:00.
InPost Infolinia
+48 722 444 000
+48 746 600 000
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00
Jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana, można zmienić datę dostawy. W tym celu należy skontaktować się z nami pod numerami: 22 310 63 01 lub 22 310 63 03.
Jeśli przesyłka nie została jeszcze spakowana i nadana, można zmienić adres dostawy kurierem. W tym celu należy skontaktować się z nami pod numerami: 22 310 63 01 lub 22 310 63 03. Jeśli zdążyliśmy już nadać paczkę kurierem, w celu przekierowania przesyłki należy kontaktować się z infolinią DHL pod numerem: 42 634 53 45.
Jeśli paczka nie została jeszcze spakowana i nadana, można zmienić punkt odbioru Orlen Paczki/ Paczkomatu InPost, kontaktując się z nami pod numerem: 22 310 63 01 lub 22 310 63 03. W przypadku nadania paczki, nie można jej przekierować.
Paczki wysyłamy na terenie całej Polski. Nie wysyłamy paczek za granicę.
Zamówienia wysyłamy kurierem (DHL) oraz korzystając z Orlen Paczki. Dodatkową formą proponowaną dla zamówień w 100% bezglutenowych jest Paczkomat InPost.
Koszty dostawy opisujemy tutaj: https://www.putka.pl/dostawa/
Data dostawy to data otrzymania przesyłki przez Klienta. Zamówienie kompletujemy i pakujemy wieczorem, dzień przed datą dostawy (po wypieczeniu i wystudzeniu produktu).
Jeśli chcesz cieszyć się świeżym pieczywem kolejnego dnia od zamówienia, zamów i opłać je do godziny 14. Wybierz datę dostawy na kolejny dzień i czekaj na kuriera.
Oczywiście! Dodaj ulubione produkty do koszyka, następnie przejdź do koszyka i wybierz datę oraz formę dostawy, a w kolejnym kroku zaznacz POPROSZĘ O FAKTURĘ. Nie zapomnij o uzupełnieniu danych.
Wszystkie produkty bezglutenowe zebraliśmy w menu bocznym w zakładce PRODUKTY BEZGLUTENOWE (jedyna zielona zakładka).
Wybierz ulubione produkty bezglutenowe, dodając je do koszyka. Następnie przejdź do koszyka, wybierz datę i formę dostawy, uzupełnij dane do wysyłki, opłać zamówienie i czekaj na świeże pieczywo.
Możesz także skorzystać z wyszukiwania produktu. W pozycji SZUKANY PRODUKT wpisz nazwę produktu, który Ciebie interesuje.
Wybierz produkty dodając je do koszyka, następnie przejdź do koszyka i wybierz datę dostawy. Zamówienie złożysz na bieżący miesiąc.
Asortyment sklepu internetowego jest zawężony do wybranych produktów Piekarni Cukierni Putka. W ofercie sklepu internetowego dostępne są produkty, które np. nie ulegną uszkodzeniu w transporcie oraz o dacie przydatności adekwatnej do wysyłki.