Polityka prywatności spółki Putka sp. z o.o.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Wersja 1.1 obowiązująca od 12 kwietnia 2022 r.
1. Co opisuje niniejsza polityka?
Niniejsza polityka prywatności ("Polityka") zawiera informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez spółkę Putka sp. z o.o. z siedzibą w Jawczycach, tj.:
Chcemy, aby było dla Ciebie jasne czy niniejsza Polityka obejmuje również zasady przetwarzania Twoich danych osobowych. Polityka znajduje zastosowanie, jeżeli:
Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych Unii Europejskiej (2016/679) ("RODO”) oraz innymi obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, które uzupełniają i/lub wdrażają RODO.
2. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest:
Putka sp. z o.o.
ul. Sadowa 36
05-850 Jawczyce
e-mail: putka.iod@discretia.pl
(„my”)
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz kontaktować się z nami korespondencyjnie lub na ww. adres e-mail.
3. Jakie informacje i z jakich źródeł zbieramy?
Jeżeli jesteś Użytkownikiem naszej Strony Internetowej lub Bloga zbieramy informacje uzyskiwane od Ciebie w związku z Twoją aktywnością na ww. serwisach, np. adres IP, informacje zawarte w plikach cookies, dane dotyczące lokalizacji, informacje o urządzeniu, z którego korzystasz (tj. marka, model, system operacyjny, typ przeglądarki, identyfikatory urządzeń mobilnych i in.).
Jeżeli jesteś Klientem lub Przedstawicielem Klienta zbieramy informacje zapisywane w trakcie składania przez Ciebie zamówień, ich realizacji, rejestracji konta czy składanych reklamacji. Mogą to być w szczególności: imię, nazwisko, nazwa prowadzonej działalności gospodarczej, adres korespondencyjny, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu, NIP, REGON, numer rachunku bankowego, informacje dotyczące zamówień i składanych reklamacji.
Jeżeli jesteś Potencjalnym Klientem lub Przedstawicielem Potencjalnego Klienta zbieramy informacje uzyskiwane od Ciebie w trakcie prowadzenia rozmów handlowych, zmierzających do nawiązania współpracy. Mogą to być w szczególności: imię, nazwisko, stanowisko, nazwa prowadzonej działalności gospodarczej, adres korespondencyjny, adres e-mail, nr telefonu.
Jeżeli jesteś Kontrahentem lub Przedstawicielem Kontrahenta zbieramy informacje przekazywane nam w przesyłanych przez Ciebie dokumentach, w trakcie rozmów, wymiany e-maili i spotkań, w tym w szczególności informacje niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. Mogą to być w szczególności: imię, nazwisko, stanowisko, nazwa i adres prowadzonej działalności gospodarczej, adres korespondencyjny, NIP, REGON, numer rachunku bankowego, adres e-mail, nr telefonu, informacje dot. zawartej umowy. Twoje dane mogą także pochodzić ze źródeł ogólnodostępnych.
Jeżeli jesteś Odbiorcą naszych Działań Marketingowych zbieramy informacje uzyskiwane od Ciebie w trakcie prowadzonych rozmów i korespondencji, dotyczących oferowanych przez nas towarów i usług, jak również w trakcie organizowanych konkursów i promocji. Są to w szczególności dane takie jak: imię, nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, adres e-mail.
Jeżeli jesteś Pracownikiem zbieramy informacje przekazane nam przez Ciebie podczas rekrutacji, a także w związku z realizacją procesu zatrudnienia. Mogą to być w szczególności dane osobowe zawarte w umowie o pracę, w kwestionariuszu osobowym oraz kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie jak również wszelkie inne dane przekazane pracodawcy w celach lub dla potrzeb związanych z realizacją umowy o pracę.
4. W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane
Jeżeli jesteś Użytkownikiem Strony Internetowej lub Bloga, przetwarzamy Twoje dane:
Jeżeli jesteś Klientem lub Kontrahentem, przetwarzamy Twoje dane:
Jeżeli jesteś Przedstawicielem Klienta, Potencjalnego Klienta lub Kontrahenta, przetwarzamy Twoje dane:
Jeżeli jesteś Potencjalnym Klientem, przetwarzamy Twoje dane:
Jeżeli jesteś Odbiorcą Działań Marketingowych, przetwarzamy Twoje dane:
Jeżeli jesteś Pracownikiem, przetwarzamy Twoje dane:
5. Komu udostępniamy Twoje dane
Gdy jest to niezbędne do realizacji celów, w których przetwarzamy Twoje dane, możemy przekazywać je:
W każdym wypadku udostępnienia Twoich danych będziemy dbać o to, aby przekazywane było jedynie minimum informacji niezbędnych do realizacji celu przetwarzania danych.
6. Jak długo przechowujemy Twoje dane
Jeżeli jesteś Użytkownikiem Strony Internetowej lub Bloga, przechowujemy Twoje dane osobowe tak długo, jak jest to niezbędne dla celów administrowania Stroną Internetową / Blogiem.
Jeżeli jesteś Klientem, Kontrahentem lub Przedstawicielem Klienta lub Kontrahenta, przechowujemy Twoje dane przez okres realizacji umowy zawartej z Tobą lub podmiotem, który reprezentujesz. Po upływie tego okresu w niezbędnym zakresie przechowujemy Twoje dane przez czas wynikający z wymogów prawnych (np. z obowiązku przechowywania dokumentacji finansowej przez 5 lat), przepisów dotyczących przedawnienia roszczeń (3 lata dla przedawnienia roszczeń wynikających z działalności gospodarczej) lub niezbędny dla realizacji pozostałych celów przetwarzania danych wskazanych w niniejszym dokumencie.
Jeżeli jesteś Potencjalnym Klientem lub Przedstawicielem Potencjalnego Klienta, przechowujemy Twoje dane osobowe przez okres ich przydatności, nie dłużej jednak niż do cofnięcia udzielonej przez Ciebie lub przez podmiot, który reprezentujesz zgody (jeżeli stanowi ona ważną i skuteczną przesłankę przetwarzania danych). W przypadku braku zawarcia umowy lub nawiązania współpracy, Twoje dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte.
Jeżeli jesteś Odbiorcą Działań Marketingowych, przechowujemy Twoje dane osobowe tak długo, jak jest to przydatne do realizacji celów marketingowych, nie dłużej jednak niż do cofnięcia udzielonej przez Ciebie zgody (jeżeli stanowi ona ważną i skuteczną przesłankę przetwarzania danych).
Jeżeli jesteś Pracownikiem, przechowujemy Twoje dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których dane zostały zebrane i w których są przetwarzane, tj. w celu realizacji zawartej umowy o pracę. Po upływie tego okresu Administrator będzie przechowywał Twoje dane osobowe w niezbędnym do tego zakresie przez czas wynikający z obowiązujących wymogów prawnych, w tym z Kodeksu pracy. W uzasadnionych przypadkach Twoje dane osobowe mogą być przechowywane tak długo, jak będą one niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, takich jak dochodzenie roszczeń czy obrona przed roszczeniami. Jeżeli podstawę przetwarzania Twoich danych osobowych stanowi zgoda, dane będą przechowywane do czasu zakończenia realizacji celu, którego dotyczyła, ale nie dłużej niż do momentu jej wycofania.
7. Jakie prawa Ci przysługują
Korzystając z przysługujących Ci praw w zakresie przetwarzania danych osobowych, możesz kierować do nas następujące żądania:
W celu skorzystania z powyższych uprawnień skontaktuj się z nami korespondencyjnie lub pod adresem e-mail: putka.iod@discretia.pl.
W każdym przypadku, w którym uznasz, że przetwarzanie przez nas danych osobowych narusza przepisy RODO, masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Czy musisz podawać nam swoje dane i skąd je mamy, jeśli nie pochodzą od Ciebie
Podanie Twoich danych w każdym przypadku jest dobrowolne, ale pamiętaj, że odmowa ich podania uniemożliwi nam realizację celów, w jakich dane są zbierane, w szczególności zaś uniemożliwi lub znacznie utrudni kontakt z Tobą lub uniemożliwi zawarcie umowy.
Jeżeli jesteś Przedstawicielem Kontrahenta, Klienta lub Potencjalnego Klienta i sam nie podałeś nam swoich danych, pochodzą one od podmiotu, który reprezentujesz lub zostały przez nas zebrane ze źródeł ogólnodostępnych (np. strony internetowej).